Så jävla glad !!

Körde ett simpass i morse jag . Segt som fan .
Min första tanke va att prova å simma på lunchen men jag får liksom inte ihop det ? När ska man då äta . Innan simning så känns det för nära frukost och efter för sent ? Detta måste jag klura ut på nåt sätt .
Körde efter mitt schema som jag nu lovat mig själv att köra efter när det gäller just simningen . Kändes jävligt bra idag . Det liksom bara flöt på . Så jag sitter med ett leende i bilen just .

När Jag anmälde mig till IR så letade jag upp ett tränings schema på nätet som jag tyckte verkade väldigt bra . Och det fick bli Jonas Coltings 11 Tim program . Och där står det att alltid avsluta med en 100m efter bästa förmåga . Å det har jag typ följt varje pass å haft som små mål varje gång . Så idag efter att kört 1400m så avslutade jag med en hundring å hade krafter kvar. Nästa vecka ökar vi till 150m
Små små framsteg som gör en så glad, sjuk va -:)
200 bröst
4×25 12,5 x12,5 crawl bröst
4×25 en arms crawl
12×25 ben fenor platta
100bröst
10x 25 crawl
450m bröst
100 crawl med kraft kvar -:)

IMG_2515.JPG

IMG_2512.JPG

IMG_2511.JPG

Lämna en kommentar