Jobbigt …

Simma e inte lätt , jobbar mycket med det men det låser sig på nåt jävla sätt . Alla säger att det är lugnt det kommer . Trust me de kommer inte . Så bröst simma IR

Veckan har annars löpt på bra med lite sköna pass. Fick ihop 18km löpning i onsdags .
Torsdagen körde jag egen simning med nya klockan Garmin 920 XT som jag unnade mig . Svårt med alla inställningar i början så simningen blev lite lidande .. -:)

Körde lite tunga intervaller på Trainern
2x320watt a15min igår kväll . Hade pigga benen igen på mycket länge

Lördagen innebär Väsby Tri å simningen . Vaknade med lite ont halsen men jag ville inte hoppa passet . Körde lite koordinations övningar i början som vissa var helt omöjliga men samtidigt jävligt roliga .
Sen skulle vi köra 8×50 crawl men jag orkade bara 4 pga att jag började å känna av halsen . Simmade av men en lugn 300m bröst innan jag gick upp

Just nu känns det kasst

IMG_2870.PNG

IMG_2899.JPG

Lämna en kommentar