Första passet 2015 , Vad händer nu ?

Idag fick det bli lite tunga intervaller 280watt å 2×15 på trainern och direkt efter det byte jag om och stack ut på en liten löprunda på ca 8,5km . Kändes helt ok att springa men på cykeln var det ingen höjdare dag då jag dog lite på slutet .

Jag har följt Jonas Colting program sub 11 under hösten å tränat lite efter det så gott jag har kunnat eller velat. Målet är inte Sub 11 på IM dock .. Men nu sitter jag lite och fundera på vilket program/träningsschema jag skall köra fram till Kalmar så att det blir bäst för mig själv . Cyklingen samt löpning fixar jag efter hans schema men simningen är jag inte i närheten av tyvärr . Hoppas att den mental spärren släpper snart .
Frågan är om man inte skall träna på bara lite som man själv känner för och skruva upp det lite hela tiden bara . Eller måste man följa dessa schema slaviskt ?
Ni som kan detta får gärna lämna en kommentar -;)

IMG_3049.JPG

2 reaktioner på ”Första passet 2015 , Vad händer nu ?

    • Tack för din kommentar ..
      Jag vill absolut göra detta å jag ska fixa det , så är det bara !!
      Vill bara hitta känslan,tryggheten i simningen att jag börjar å känna att det går å crawla runt . Visst fixar jag det inte så får väl jag bröst simma då -:) Men målet är å crawla å det utgår jag ifrån .
      Jag hoppas vi ses nån dag på lunchen
      // Stefan

      Gilla

Lämna en kommentar